اولیا برای ثبت نام چکار کنند؟ / ثبت نام اینترنتی دانش آموزان با ارائه اطلاعات برخط آنان تسهیل شده است.
🔺اسدی، معاون مرکز فناوری وزارت آموزشوپرورش:
🔹در فرآیند ثبت نام اینترنتی، اولیا میتوانند با ورود به پنجره واحد آموزشوپرورش و وارد کردن کدملی دانشآموز ثبت نام را انجام دهند. تمام اطلاعات دانشآموزان در سامانه بارگذاری شده است.
🔹دانش آموز عشایری با ثبت عنوان من دانشآموز عشایری هستم، تا پایان دوره تحصیل سهمیهدار میشوند.
🔹دانشآموزان اتباع با داشتن کد یکتا امکان ثبت نام دارند.






اولین دیدگاه را ثبت کنید.